ربات فروش محصول – دیجی کالا

این روزها خرید و فروش اینترنتی بسیار باب شده و افراد درآمد های زیادی از روش های فروش اینترنتی کسب می کنند.

یکی از ابزارهای فروش آنلاین، ربات تلگرامی فروش محصول است.

به دلیل رابط کاربری مناسب و دسترسی سریع و خرید آسان،  استقبال  زیادی از این ربات بین کاربران تلگرام شده است.

اگه بین فروشگاههای سنتی و فروشگاه آنلاین مقایسه ای بکنیم، تفاوت در دو فروشگاه رو به خوبی متوجه خواهیم شد.

هزینه های اضافی

راه اندازی و نگهداری از فروشگاههای سنتی به مراتب سخت تر و پر هزینه تر از فروشگاههای آنلاین است.

یک فروشگاه رو در نظر بگیرید با کلی از اجناس و کالاها که باید دسته بندی بشند، تو قفسه ها قرار بگیرند که گاهی اوقات چیدمان ودسته بندی کالاها باعث خسارت و زیان صاحب فروشگاه میشه.

کلی وقت و انرژی صرف چیدمان و دسته بندی کالاها میشه. چون هر کدوم باید جای مناسب خودشون باشند.

هزینه های اولیه مثل نصب ویترین، وسایل داخلی مثل میز و صندلی و قفسه ها.

هزینه های جاری مثل اجاره ی فروشگاه ، هزینه ی آب  و برق و گاز و عوارض و … .چقدر پر دردسر و پر هزینه !

حضور در یک مکان خاص

ممکنه محل کارتون از منزلتون نسبتا دور باشه، اونوقت باید ساعت ها وقت صرف کنید و ترافیک زمانتون تلف بشه و با خستگی حاصل از ترافیک و شلوغی کارتون رو شروع کنید. در کنار اینها هزینه ی رفت و آمد رو هم در نظر بگیرید.

نظافت و تمیزکاری روزانه در فروشگاه های سنتی

اگه فروشگاهتون کوچیک باشه، روزانه یکبار گردگیری و طی کشیدن باید انجام بشه . اگه فروشگاه بزرگی دارید باید روزانه چند بار این کارها انجام بشه. علاوه بر خستگی، لازمه ازنیروی کار برای این قسمت استفاده کنید که اون هم هزینه های خودش رو داره.

توضیحات تکراری

ارتباط برقرار کردن با مشتری، جواب دادن به تمام سوالات مشتریان. اگه تعدادشون زیاد باشه لازمه افرادی رو برای این کار استخدام کنید که با مشتری صحبت کنه و راهنمایی لازم رو بهشون بده.

چونه زن، تخفیف گرفتن!

به خاطر فرهنگ غلطی که ما ایرانی ها داریم، فروشنده باید کلی وقت و انرژی صرف کنه تا مشتری رو قانع کنه، این قیمت اصلیه کالاهاست و تنها چیزی که براش میمونه سود حاصل از فروشه.

مشتری ها محدود به یه شهر خاص میشند

تو کسب و کارهای آفلاین، مشتری ها فقط محدود به یک لوکیشن خاص میشند. مثلا ممکنه فقط یک منطقه یا یک شهر یا نهایتا یک استان اون فروشگاه یا مغازه رو بشناسند.

هزینه های حسابداری

هر چقدر فروشگاه بزرگتر باشه، طبیعتا به نیروی بیشتری نیازه تا حساب و کتاب های مالی رو انجام بده.

تا اینجا مشکلات یک فروشگاه سنتی رو بررسی کردیم.

اینکه چقدر هزینه انرژی برای راه اندازی و نگهداری یک فروشگاه باید صرف بشه.

حالا میخوایم یک فروشگاه آنلاین رو بررسی کنیم و ببینیم چه مزیت هایی داره.

خبری از چیدمان و هزینه هاش نیست!

تو فروشگاه آنلاین که میتونه ربات یا سایت یا اپلیکیشن باشه، شما مجهز به پنل مدیریت هستید. تو پنل مدیریت که فقط مختص به شماست، تصاویر هر کالا رو وارد میکنید. قیمت رو میزنید. اگه توضیحی نیاز داشت همونجا اضافه میکنید.

تو فروشگاه آنلاین خبری از چیدمان و دسته بندی و قفسه بندی کالاها نیست. خسارت ها و هزینه های چیدمان هم به صفر میرسه.

قیمت ها واقعا مقطوعه

تو فروشگاه آنلاین پرداخت به صورت سیستمی انجام میشه. کاربر تمامی محصولات رو همراه با توضیحات و قیمت ها میبینه و بعد اقدام به خرید میکنه.بدون اینکه چونه ای زده بشه و یا وقت صرف تخفیف گرفتن و مسائل حاشیه ای بشه.

هزینه ی رفت و آمد و ترافیک صفر!

اگه تجربه ی کار با فروشگاه آنلاین رو داشته باشید، شیرین ترین بخش همین قسمته. اینکه نیاز نیست هر روز یه مسیر تکراری رو برید و بیاید، چون گوشی یا لپ تاپ شما چند ثانیه از شما فاصله داره. در منزل یا هر جایی که هستید فقط با اتصال به اینترنت، کسب و کارتون رو مدیریت کنید.

ربات به جای شما جواب مشتری ها رو میده

هر مشتری که وارد سیستم آنلاین شما میشه، راهنمایی لازم رو در سریع ترین زمان دریافت میکنه.

قیمت کالا، جنس کالا ، سال تولید و …

همه ی این توضیحات، توسط شما فقط یکبار در پنل مدیریت ثبت میشه و هزاران مشتری بارها و بارها از این توضیحات استفاده میکنند.

ربات محصول را به کاربران معرفی می‌کند و ویژگی‌های محصول،  قیمت محصول، مبلغ تخفیف خورده و هر چیز دیگر را که شما بخواهید به کاربر اعلام می کند.

همچنین در این ربات می تونید به تعداد دلخواه، تصاویری از محصولات یا کالای خود را وارد کنید تا کاربر بعد از دیدن تصاویر مختلف از کالای مورد نظر، اقدام به خرید نماید.

کاربرانی از سرتاسر کشور

دامنه ی مشتریان در فروشگاه آنلاین، میلیون ها میلیون کاربر اینترنت هستند.

ممکنه از شهر خودتون باشند یا از یه شهری از یه قاره ی دیگه!

ارائه ی تخفیف ها و اطلاع رسانی به همه کاربران

میخواید به همه ی مشتریهای قدیمتون اطلاع بدید که به مناسب فلان روز تخفیف رو کالاها زده میشه.

خیلی راحت ربات اینکار رو براتون انجام میده و به تمام کاربرانی که حداقل یکبار از ربات استفاده کردند این پیام ارسال میشه.

تبلیغات در شبکه های اجتماعی برای دیده شدن بیشتر، ترغیب کاربران از طریق دادن هدیه و قرعه کشی و هزاران آپشن دیگه که فقط تو کسب و کار آنلاین میتونید از اونها استفاده کنید.

تو این پست میخوایم پنل کاربری و پنل مدیریت ربات فروش محصول رو همراه با تصویر هر قسمت نشون بدیم.

پنل کاربر

پنل کاربری در این ربات بسیار شیک طراحی شده است

 

ابتدا کاربر نوع محصول را انتخاب می کند

 

بعد از انتخاب دسته ، جدیدترین محصولات به کاربرنمایش داده می شود.

همچنین تمام ویژگی های کالایی که کاربر انتخاب کرده توضیح داده شده تا انتخاب دقیق تر از محصول صورت بگیرد

ربات فروش محصول

مرحله بعد ارسال اطلاعات پستی و شماره تماس کاربر است که بعد از ارسال مشخصات از کاربر، تایید یا عدم تایید اطلاعات گرفته می‌شود.

در این قسمت از کیبورد شیشه ای زیبا و شیک استفاده شده که نه تنها باعث زیبایی ظاهر ربات می‌شود بلکه در دسترسی و انتخاب آسان به کاربر کمک می کند.

بعد از ارسال اطلاعات مشتری، پیش فاکتور صادر می شود که در آن اطلاعات زیر وجود دارد

  1. مشخصات مشتری
  2. آدرس و شماره تماس مشتری
  3. نام محصول یا کالای انتخاب شده
  4. قیمت محصول
  5. مبلغ تخفیف
  6. هزینه ارسال
  7. و موارد دلخواه
  8. در صورت تایید پیش فاکتور، مشتری می تواند روش پرداخت را انتخاب نماید

ربات فروش محصول

همانطور که در تصویر بالا مشاهده میکنید از دو افزونه پرداخت آنلاین و کارت به کارت استفاده شده است.

افزونه ی پرداخت آنلاین به درگاه واسط متصل می‌شود و با افزونه کارت به کارت، کاربر خرید خود را به صورت کارت به کارت انجام می‌دهد و سپس تصویر فیش واریزی خود را به مدیر ربات ارسال می کند.

در صورتی که رسید صحیح باشد به کاربر اعلان تایید خرید فرستاده می شود و پس از تماس با مشتری کالا ارسال می شود.

در صورت عدم تایید نیز به کاربر اطلاع داده می شود تمام این مراحل  بصورت دقیق اجرا می‌شود به طوری که کاربر در حین انجام دچار هیچ گونه مشکلی نمی شود.

پنل مدیریت

ربات فروش محصول

این بخش از ربات با کیبورد شیشه ای با قابلیت ها و امکانات فراوان ساخته شده است

کاربران عادی اجازه ی دسترسی به پنل مدیریت را ندارند . تنها مدیر ربات به این بخش دسترسی داره.

در اینجا به برخی از امکانات پنل اشاره می شود:

  1. ثبت و ویرایش کالا
  2. افزودن تصویر کالا
  3. حذف تصویر کالا
  4. تغییر ویژگیهای کالا
  5. تغییر قیمت کالا
  6. حذف کالا
  7. تغییر نام کالا
  8. وضعیت سفارش
  9. موجودی کالا
  10. هزینه ارسال
  11. آمار کاربران

تعداد کاربران ربات به مدیر گزارش داده می شود

گفتگو با کاربر

به صورت اختصاصی میتوانید با کاربر مورد نظر خود را از طریق ربات گفتگو نمایید.

قرعه کشی

در این بخش برای رضایت کاربران و خریداران  قرعه کشی بین کاربران یا اعضا ی ربات یا خریداران انجام می شود.

این فرایند کاملا و بدون دخالت فرد بصورت هوشمند توسط ربات صورت میگیرد.

بلک لیست

به برخی از کاربران اجازه استفاده از ربات را نمیدهید.

تغییر تخفیف کالا

ممکن است بخواهید مقدار تخفیفی که برای کالا در نظر گرفته بودید را تغییر دهید از این آپشن استفاده کرده و مقدارتخفیف را کم یا زیاد میکنید.

امکانات بی نظیری در این ربات فراهم شده که کار را برای مدیریت ربات و برای کاربران بسیار آسان کرده است.

این ابزار می‌تواند واسطه ای بین شما و مشتری باشد بدون اینکه صحبتی با کاربرد داشته باشید و بدون چانه زنی که در اغلب معاملات انجام می‌شود به فروش روزانه و باورنکردنی برسید.

لطفاً جهت سفارش ربات فروش محصول بر روی لینک زیر کلیک نمایید

hyperdesign@