ربات فروش محصول
امروزه خرید و فروش آنلاین به شدت رایج شده و بسیاری از افراد از طریق روشهای فروش اینترنتی درآمد قابل توجهی کسب میکنند. یکی از ابزارهای موفق در فروش آنلاین، ربات فروش محصول در تلگرام است.
به دلیل رابط کاربری ساده، دسترسی سریع و فرایند خرید آسان، این رباتها با استقبال گستردهای از سوی کاربران تلگرام مواجه شدهاند.
اگر بخواهیم فروشگاههای سنتی را با فروشگاههای آنلاین مقایسه کنیم، به وضوح میتوانیم تفاوتهای چشمگیری بین آنها مشاهده کنیم.
هزینه های اضافی
راه اندازی و نگهداری از فروشگاههای سنتی به مراتب سخت تر و پر هزینه تر از فروشگاههای آنلاین است.
یک فروشگاه رو در نظر بگیرید با کلی از اجناس و کالاها که باید دسته بندی بشند، تو قفسه ها قرار بگیرند که گاهی اوقات چیدمان ودسته بندی کالاها باعث خسارت و زیان صاحب فروشگاه میشه.
کلی وقت و انرژی صرف چیدمان و دسته بندی کالاها میشه. چون هر کدوم باید جای مناسب خودشون باشند.
هزینه های اولیه مثل نصب ویترین، وسایل داخلی مثل میز و صندلی و قفسه ها.
هزینه های جاری مثل اجاره ی فروشگاه ، هزینه ی آب و برق و گاز و عوارض و … .چقدر پر دردسر و پر هزینه !
حضور در یک مکان خاص
ممکنه محل کارتون از منزلتون نسبتا دور باشه، اونوقت باید ساعت ها وقت صرف کنید و ترافیک زمانتون تلف بشه و با خستگی حاصل از ترافیک و شلوغی کارتون رو شروع کنید. در کنار اینها هزینه ی رفت و آمد رو هم در نظر بگیرید.
نظافت و تمیزکاری روزانه در فروشگاه های سنتی
اگه فروشگاهتون کوچیک باشه، روزانه یکبار گردگیری و طی کشیدن باید انجام بشه . اگه فروشگاه بزرگی دارید باید روزانه چند بار این کارها انجام بشه. علاوه بر خستگی، لازمه ازنیروی کار برای این قسمت استفاده کنید که اون هم هزینه های خودش رو داره.
توضیحات تکراری
ارتباط برقرار کردن با مشتری، جواب دادن به تمام سوالات مشتریان. اگه تعدادشون زیاد باشه لازمه افرادی رو برای این کار استخدام کنید که با مشتری صحبت کنه و راهنمایی لازم رو بهشون بده.
چونه زن، تخفیف گرفتن!
به خاطر فرهنگ غلطی که ما ایرانی ها داریم، فروشنده باید کلی وقت و انرژی صرف کنه تا مشتری رو قانع کنه، این قیمت اصلیه کالاهاست و تنها چیزی که براش میمونه سود حاصل از فروشه.
مشتری ها محدود به یه شهر خاص میشند
تو کسب و کارهای آفلاین، مشتری ها فقط محدود به یک لوکیشن خاص میشند. مثلا ممکنه فقط یک منطقه یا یک شهر یا نهایتا یک استان اون فروشگاه یا مغازه رو بشناسند.
هزینه های حسابداری
هر چقدر فروشگاه بزرگتر باشه، طبیعتا به نیروی بیشتری نیازه تا حساب و کتاب های مالی رو انجام بده.
تا اینجا مشکلات یک فروشگاه سنتی رو بررسی کردیم.
اینکه چقدر هزینه انرژی برای راه اندازی و نگهداری یک فروشگاه باید صرف بشه.
حالا میخوایم یک فروشگاه آنلاین رو بررسی کنیم و ببینیم چه مزیت هایی داره.
خبری از چیدمان و هزینه هاش نیست!
تو فروشگاه آنلاین که میتونه ربات یا سایت یا اپلیکیشن باشه، شما مجهز به پنل مدیریت هستید. تو پنل مدیریت که فقط مختص به شماست، تصاویر هر کالا رو وارد میکنید. قیمت رو میزنید. اگه توضیحی نیاز داشت همونجا اضافه میکنید.
تو فروشگاه آنلاین خبری از چیدمان و دسته بندی و قفسه بندی کالاها نیست. خسارت ها و هزینه های چیدمان هم به صفر میرسه.
قیمت ها واقعا مقطوعه
تو فروشگاه آنلاین پرداخت به صورت سیستمی انجام میشه. کاربر تمامی محصولات رو همراه با توضیحات و قیمت ها میبینه و بعد اقدام به خرید میکنه.بدون اینکه چونه ای زده بشه و یا وقت صرف تخفیف گرفتن و مسائل حاشیه ای بشه.
هزینه ی رفت و آمد و ترافیک صفر!
اگه تجربه ی کار با فروشگاه آنلاین رو داشته باشید، شیرین ترین بخش همین قسمته. اینکه نیاز نیست هر روز یه مسیر تکراری رو برید و بیاید، چون گوشی یا لپ تاپ شما چند ثانیه از شما فاصله داره. در منزل یا هر جایی که هستید فقط با اتصال به اینترنت، کسب و کارتون رو مدیریت کنید.
ربات به جای شما جواب مشتری ها رو میده
هر مشتری که وارد سیستم آنلاین شما میشه، راهنمایی لازم رو در سریع ترین زمان دریافت میکنه.
قیمت کالا، جنس کالا ، سال تولید و …
همه ی این توضیحات، توسط شما فقط یکبار در پنل مدیریت ثبت میشه و هزاران مشتری بارها و بارها از این توضیحات استفاده میکنند.
ربات محصول را به کاربران معرفی میکند و ویژگیهای محصول، قیمت محصول، مبلغ تخفیف خورده و هر چیز دیگر را که شما بخواهید به کاربر اعلام می کند.
همچنین در این ربات می تونید به تعداد دلخواه، تصاویری از محصولات یا کالای خود را وارد کنید تا کاربر بعد از دیدن تصاویر مختلف از کالای مورد نظر، اقدام به خرید نماید.
کاربرانی از سرتاسر کشور
دامنه ی مشتریان در فروشگاه آنلاین، میلیون ها میلیون کاربر اینترنت هستند.
ممکنه از شهر خودتون باشند یا از یه شهری از یه قاره ی دیگه!
ارائه ی تخفیف ها و اطلاع رسانی به همه کاربران
میخواید به همه ی مشتریهای قدیمتون اطلاع بدید که به مناسب فلان روز تخفیف رو کالاها زده میشه.
خیلی راحت ربات اینکار رو براتون انجام میده و به تمام کاربرانی که حداقل یکبار از ربات استفاده کردند این پیام ارسال میشه.
تبلیغات در شبکه های اجتماعی برای دیده شدن بیشتر، ترغیب کاربران از طریق دادن هدیه و قرعه کشی و هزاران آپشن دیگه که فقط تو کسب و کار آنلاین میتونید از اونها استفاده کنید.
تو این پست میخوایم پنل کاربری و پنل مدیریت ربات فروش محصول رو همراه با تصویر هر قسمت نشون بدیم.
پنل کاربر
پنل کاربری این ربات با طراحی بسیار شیک و جذابی ارائه شده است.
در ابتدا، کاربر نوع محصول مورد نظر خود را انتخاب میکند.
پس از انتخاب دستهبندی، جدیدترین محصولات به او نمایش داده میشوند.
تمام ویژگیهای محصول انتخابشده به طور کامل توضیح داده شدهاند تا کاربر بتواند با دقت بیشتری محصول مورد نظر خود را انتخاب کند.
در مرحله بعد، کاربر اطلاعات پستی و شماره تماس خود را وارد میکند و پس از ارسال، از او تایید یا عدم تایید اطلاعات خواسته میشود.
در این بخش، از کیبورد شیشهای زیبا و مدرن استفاده شده که علاوه بر زیبایی ظاهری ربات، دسترسی و انتخاب را برای کاربر آسانتر میکند.
پس از ارسال اطلاعات مشتری، پیشفاکتور صادر میشود که شامل اطلاعات زیر است:
مشخصات مشتری
آدرس و شماره تماس
نام محصول یا کالای انتخابشده
قیمت محصول
مبلغ تخفیف
هزینه ارسال
و سایر موارد مورد نیاز.
در صورت تایید پیشفاکتور، مشتری میتواند روش پرداخت خود را انتخاب کند.
همانطور که در تصویر بالا مشاهده میکنید، ما از دو افزونه برای پرداخت آنلاین و کارت به کارت استفاده کردهایم.
افزونه پرداخت آنلاین به یک درگاه واسط متصل میشود و با استفاده از افزونه کارت به کارت، کاربر مبلغ خرید را به صورت کارت به کارت پرداخت کرده و سپس تصویر فیش واریزی خود را برای مدیر ربات ارسال میکند.
در صورت صحت فیش واریزی، تأیید خرید به کاربر اعلام شده و پس از تماس با مشتری، کالا ارسال میگردد. در صورت عدم تایید نیز به کاربر اطلاعرسانی میشود.
تمام این مراحل به صورت دقیق و بدون مشکل اجرا میشوند تا کاربر تجربهای راحت و بدون اختلال داشته باشد.
پنل مدیریت
این بخش از ربات با کیبورد شیشه ای با قابلیت ها و امکانات فراوان ساخته شده است
کاربران عادی اجازه ی دسترسی به پنل مدیریت را ندارند . تنها مدیر ربات به این بخش دسترسی داره.
در اینجا به برخی از امکانات پنل اشاره می شود:
1. ثبت و ویرایش کالا
2. افزودن تصویر کالا
3. حذف تصویر کالا
4. تغییر ویژگیهای کالا
5. تغییر قیمت کالا
6. حذف کالا
7. تغییر نام کالا
8. وضعیت سفارش
9. موجودی کالا
10. هزینه ارسال
11. آمار کاربران
تعداد کاربران ربات به مدیر گزارش داده می شود.
گفتگو با کاربر
به صورت اختصاصی میتوانید با کاربر مورد نظر خود را از طریق ربات گفتگو نمایید.
قرعه کشی
در این بخش برای رضایت کاربران و خریداران قرعه کشی بین کاربران یا اعضا ی ربات یا خریداران انجام می شود.
این فرایند کاملا و بدون دخالت فرد بصورت هوشمند توسط ربات صورت میگیرد.
بلک لیست
به برخی از کاربران اجازه استفاده از ربات را نمیدهید.
تغییر تخفیف کالا
اگر بخواهید مقدار تخفیف تعیینشده برای کالا را تغییر دهید، میتوانید از این گزینه استفاده کنید و مقدار تخفیف را کم یا زیاد کنید.
امکانات بینظیری را در این ربات فراهم کردهایم که مدیریت ربات و تجربه کاربران را بسیار آسانتر میکند.
این ابزار میتواند به عنوان واسطهای بین شما و مشتری عمل کند، بدون نیاز به گفتوگو یا چانهزنی که در بسیاری از معاملات رایج است، و به شما این امکان را میدهد که به فروش روزانه و باورنکردنی دست یابید.
لطفاً برای سفارش ربات فروش محصول، به آیدی زیر در تلگرام پیام دهید.