ربات زیرمجموعه گیر
زیرمجموعه گیری در تلگرام از روش های خیلی پربازده در ممبرگیری رباتها و گروهها و کانالهای تلگرامی است. ارائه ی لینک اختصاصی به کاربران، ردیابی دعوتی ها، شمارش دعوت کنندگان و … از جمله مواردی است که در ربات زیر مجموعه گیر انجام می شود.
در واقع اعضای ربات زیرمجموعه گیر، کارمندان شما هستند که به ازای جوایزی که دریافت می کنند به کانال یا ربات شما عضو اضافه می کنند
ربات چگونه عمل میکند؟
در این روش، هر کاربر یک لینک اختصاصی از ربات دریافت میکند و میتواند آن را بین دوستان یا اعضای کانال خود به اشتراک بگذارد. هر کاربری که با این لینک وارد ربات شود، به عنوان دعوتی کاربر دعوتکننده ثبت میشود.
این شیوه بازاریابی، مقرونبهصرفهترین روش در فضای تلگرام محسوب میشود.
به کاربرانی که تعداد دعوتیهای بیشتری دارند، جوایز یا مزایایی تعلق میگیرد.
رباتهایی مانند رباتهای شارژ رایگان و نت رایگان (که احتمالاً حداقل یک بار با آنها برخورد کردهاید) از این روش برای بازاریابی و افزایش اعضای کانال خود استفاده میکنند.
در واقع، صاحبان این کانالها با کمترین هزینه، اعضای واقعی را جذب میکنند.
ویژگی های ربات
در پنل کاربری ربات، تمامی کاربران میتوانند تعداد دعوتیهای خود را مشاهده کنند. اگر در ربات امکان فروش محصول نیز وجود داشته باشد، میتوان تعداد دعوتیهایی که خرید کردهاند را نیز نمایش داد.
علاوه بر این، برای تشویق کاربران به اشتراکگذاری لینک، میتوان به کاربرانی که دعوت کردهاند و دعوتیهایشان از ربات خرید انجام دادهاند، پورسانت پرداخت کرد.
به عنوان مثال، میتوان 5 درصد از خرید هر دعوتی را به کیف پول کاربر در ربات اضافه کرد.
برای سفارش این ربات به آیدی hyperdesign@ در تلگرام مراجعه کنید.