تورنومنت و لیگ به مجموعهای از مسابقات سازمانیافته اطلاق میشود که در آن تیمها با یکدیگر رقابت میکنند. ربات لیگ ساز این مسابقات را در فضای تلگرام و بصورت هوشمندانه انجام میدهد.
در هر مرحله، تیمهای برنده به مراحل بعدی صعود میکنند و تیمهای بازنده حذف میشوند. در نهایت، تیمی که تمامی رقبا را شکست دهد به عنوان قهرمان شناخته میشود.
تقریباً برای هر بازی رقابتی میتوان یک تورنومنت برگزار کرد، از بازیهایی مانند شطرنج و فوتبال آنلاین گرفته تا بازیهایی مثل منچ.
ربات لیگ ساز مناسب چه افرادی است؟
ربات لیگساز برای افرادی مناسب است که قصد دارند در بازیهای گروهی مانند شطرنج، منچ، فوتبال و… مسابقاتی به شکل جام برگزار کنند و با انجام بازیها، قهرمان را مشخص کنند، بهطوریکه روند آن مشابه مسابقات حذفی فوتبال باشد.
تصور کنید شما یک گروه تلگرامی دارید و میخواهید بین اعضا مسابقهای برگزار کنید یا با جمعی از دوستان خود دور هم جمع شدهاید و قصد دارید بین خودتان رقابت کنید.
مدیریت این تعداد افراد میتواند دشوار باشد و با پیشرفت مراحل، کار سختتر شده و احتمال خطا بالا میرود، که ممکن است باعث شود لیگ بهدرستی ادامه پیدا نکند.
با استفاده از این ربات بهراحتی میتوانید مسابقات خود را مدیریت کنید.
با توجه به تعداد بازیکنان، امکان برگزاری لیگهای ۴ نفره، ۸ نفره، ۱۶ نفره، ۳۲ نفره یا حتی ۶۴ نفره را خواهید داشت.
همچنین میتوانید لیگ را بهصورت تکنفره یا دونفره برگزار کنید و انتخاب کنید که لیگ با ردهبندی یا بدون ردهبندی باشد.
ایجاد لیگ
ابتدا شما به عنوان مدیر لیگ در ربات ثبتنام میکنید.
سپس لیگ خود را با نام دلخواه ایجاد میکنید.
در حین ساخت لیگ میتوانید از گزینههای موجود که قبلاً توضیح داده شد استفاده کنید؛ برای مثال، تعیین کنید که لیگ با ردهبندی باشد یا تعداد اعضای تیمها چند نفره باشند و غیره.
پس از ساخت لیگ، گزینه انتشار را انتخاب کرده و لینک لیگ را در گروه، کانال یا بین بازیکنان به اشتراک میگذارید.
شرکتکنندگان با کلیک بر روی این لینک وارد ربات میشوند و برای شرکت در لیگ ثبتنام میکنند.
ورود بازیکنان به لیگ نیز توسط مدیر لیگ تأیید یا رد میشود.
فرض کنید یک لیگ ۱۶ تیمی ایجاد کردهاید. پس از تکمیل ظرفیت ثبتنام، میتوانید مسابقات را شروع کنید.
در مرحله اول (یکهشتم نهایی)، تیمها بهصورت دو به دو در مقابل هم قرار میگیرند و هر مسابقه بهطور جداگانه برگزار میشود. تیم برنده باید تصویری از نتیجه بازی خود را به ربات ارسال کند.
مدیر لیگ با بررسی و تأیید عکس ارسالشده، تیم برنده را در آن مرحله مشخص میکند.
صعود تیم ها به مرحله ی بعد
به همین ترتیب، تمامی تیمها تصویر نتیجه بازیهای خود را ارسال میکنند و تیمهای برنده به مرحله بعدی صعود خواهند کرد.
مرحله بعد تمام تیم ها به صورت رندم (توسط قرعه کشی هوشمند) دو به دو با هم مسابقه می دهند
در مرحله بعد(1/4) از انجام مسابقه تیم برنده از بازی خودش عکس می فرستد و به این صورت تیم های برنده در این مرحله نیز تعیین میشوند.
مرحله بعد نیمه نهایی که چهار تیم برنده تا اینجا صعود کردهاند با هم مسابقه می دهند و دو تیم برای مرحله بعد یعنی فینال بالا می روند.
در مرحله فینال دو تیم برنده با هم مسابقه می دهند و تیم قهرمان از بازی خودش عکس ارسال می کند و قهرمان مشخص می شود
نتایج لیگ و جدول رده بندی کل لیگ در قالب عکس در هر مرحله قابل مشاهده است.
تمامی این مراحل توسط ربات و به صورت کاملا هوشمند و سریع انجام می شود و نتایج در قالب عکس های زیبا نمایش داده می شود.
در این ربات از تکنولوژی پردازش تصویر استفاده شده است.
با این ربات فوق العاده هوشمند به راحتی لیگ ها را مدیریت کنید و بازی های دسته جمعی را در فضای مجازی به انجام برسانید.
این ربات با نظم و دقت بالایی که در تمام مراحل دارد برای کاربر و ادمین یک تجربه لذت بخش به جا می گذارد.
برای سفارش و یا ساخت این ربات با برند شخصی خودتون به آیدی hyperdesign@ پیام بدید